وب سایت برنامه"بگذریم"

این برنامه"بگذریم"یه برنامه فرهنگی ، اجتماعی است که واقعیت و حقیقت را بیان می کند برنامه"بگذریم"تمام مسائل را شفاف سازی می کند ، مثل برنامه"حالا خورشید"

وب سایت برنامه"بگذریم"

این برنامه"بگذریم"یه برنامه فرهنگی ، اجتماعی است که واقعیت و حقیقت را بیان می کند برنامه"بگذریم"تمام مسائل را شفاف سازی می کند ، مثل برنامه"حالا خورشید"

سحر محّمدی

جمعه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۴۴ ق.ظ
سحر محّمدی خواننده برجسته کشور بسیار آهنگ های زیبا و با نشاط می خوانند و تمام کارای قابل پخش اجرا خواهد کرد

ادامه مطلب بعداز تکمیل شدن مطلب گذاشته خواهد شد
  • سیروس امجدی

نظرات  (۱)

سلام.خوبی سرکار خانم محمدی؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم  ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.